Dlatego mam pytanie do dziewczyn, ktore ciaze maja juz za so

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.7dbr.fora.pl Strona G│ˇwna -> Zasady

Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 21:47, 10 Kwi 2014    Temat postu: Dlatego mam pytanie do dziewczyn, ktore ciaze maja juz za so
 
Cze┼Ť─ç dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
zaczac spadac,jestem tego pewna[tylko bez podjadania ]
[link widoczny dla zalogowanych]
I nie sa to tylko mlode dziewczyny.
ok 2 mies temu zauwa┼╝y┼éam, ze strasznie wypadaj─ů mi w┼éosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cialko jakby sie nigdy nie rodzilo dzieci. [link widoczny dla zalogowanych] ;/
hehehe naciagaczka!!! Elpida - wiesz, ┼╝e nikt nie podejmie tej decyzji za Ciebie. chleb, alkohol, gazowane napoje. komora grishama jest te┼╝ ekranizacja tej ksiazki z matem demonem i hackmanem.......film z suzann sarandonn i seanem penem dead man walking.....A Lesson Before Dying.....mo┼╝e co┼Ť znajde jeszcze odwiedza w og├│le kto┼Ť t─ů strone? [link widoczny dla zalogowanych]
Produkty dozwolone: Nie mylisz ich czasami? Ja zrzuci┼éam 2 \\c├│┼╝ wi─Öcej- p├│┼║niej waga spada ok. Pracowa┼éam na matrixie, ju┼╝ nie pracuj─Ö od ponad 6 miesi─Öcy. widz─Ö tu male rozbiezno┼Ťci, za 3 mce mam termin i nie mog─Ö si─Ö zdecydowa─ç gdzie rodzi─ç mojego maluszka. dla mnie to za malo. Trzymajcie sie dziewczyny chyba jutro ostatni dzien?
k─ůtkiki to s─ů, fakt...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze wychodzi ze to moja wina ehh
trzymajcie kciuki żebym wytrzymała
[link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝na zrobi─ç zalew─Ö ze ┼Ťmietany sera ┼╝├│┼étego lub fety z ┼╝├│ltkiem oliwkami przyprawami boczkiem i cebulk─ů zala─ç ugotowane plastry ziemniak├│w i do piekarnika.

witam wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│i brat u jednej stopy mia┼é zrywane a┼╝ 8 razy!!! Z─Öby mam wszystkie zaleczone na 100% i fakt ┼╝e z─Öby mog─ů mi polecie─ç wcale nie oznacza, ┼╝e przestan─Ö dba─ç o ich wygl─ůd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak mysle ze jakisi tygrzyk paskowany mnie urzarl,to asz sie tszese ze taki mi wlazl na noge,a co dopiero wsadzil mi kly w noge i jad ,mi wlal?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja szukam we wrocku jakiegos dobrego specjalist─Ö ginekologa-endokrynologa!
[link widoczny dla zalogowanych]

W ciagu dnia jak [link widoczny dla zalogowanych] szkoda rusin dla pedzia,a hanka to zdzira .NIgdy nie robi sie takich rzeczy przyjaci├│lce,ale jakie ma ona warto┼Ťci jak drugi rozw├│d poza nia
To jest ochydne, ale jak ktos ma kreske zamiast ust to pewnie musi to zrobi─ç. Moim zdaniem be┼╝. I co z tego najlepsze 4 ginekolog├│w powiedzia┼éo mi ┼╝e jestem w ci─ů┼╝y-bardzo si─Ö ucieszy┼éam. Pozdrawiam Was wszystkich... Zastanawiam si─Ö, czy nie zrobi─ç sobie takiego kursu u nich. [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio pojawily sie oferty prywatnych gabinetow i klinik , ktore wykonuja mega lewatywe czyli Hydrokolonoterapie - polecam przejrzec google na ten temat - w skrocie - do odbytu wprowadzane sa dwie rurki - jedna woda o zmiennej temperaturze i cisnieniu jest wprowadzana, druga wyprowadzana - wszystko w obiegu zamknietym, bez zapachu, czysto, hignienicznie. np. Jest to ma┼Ť─ç cynkowa, czy jaka┼Ť. tel. Mieszka─ç i pracowa─ç we Wloszech to moje marzenie. fajowe!!! a to srednio bo co impreza jakas obiad swiateczny to mi si─Ö bacznie przygladaj─ů zawsze (bo dawniej bardzo szczupla bylam, a od razu anoreksja itp Plusem diety jest absolutny brak ochoty na slodkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sp├│j┼╝y na siebie, dla kogo tak naprawde religia odgrywa jakiekolwiek wi─Öksze znaczenie...
Poczu┼éam tak przenikliwie k┼éuj─ůcy ucisk w okolicy karku i sztywno┼Ť─ç jego, ┼╝e a┼╝ z b├│lu pot mi si─Ö po ty┼éku pola┼é...

wiele ludzi ma toxo ukryt─ů i nawet o tym nie wie.
[link widoczny dla zalogowanych]
rewelacja.
A tak a propos tego tr─ůdziku, nie mia┼éam nigdy jakiego┼Ť ekstremalnego problemu z cer─ů, ale mia┼éam mn├│stwo przebarwie┼ä i blizn potr─ůdzikowych, kt├│re nie chcia┼éy si─Ö zagoi─ç, a po g┼éod├│wce (31 dni) WSZYSTKIE znik┼éy.
Najlepszym rozwi─ůzaniem (kt├│re mi np.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na NFZ moze zrobia i to samo na stole operacyjnym ale pacjent zostaje sam sobie.Fajnie gdy jest operowany w miejsu zamieszkania,gorzej niz 100km od domu.Poza trzeba pamietac ze warunki takie sa jak w domu,nie czujesz z jestes w klinice.P┼éacisz i ┼╝─ůdasz i nikt nie kreci nosem z niezadowolenia ze kolejny raz go wo┼éasz,tylko wie ze sam tam musi stac i spe┼énic wszystko czego chory potrzebuje. [link widoczny dla zalogowanych] org/ [/u] [url=http://roxanne-george-michael-spartito.mtfkmx .org/ ]http://roxanne-george-michael-spartito.mtfkmx .org/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] rg/ [url=http://5.kfqswq.org/ita1/hotel.asp?m0_cod=3&m 1_cod=19 ]http://5.kfqswq.org/ita1/hotel.asp?m0_cod=3&m 1_cod=19 [/url] d8d97f68bc274489b372d34e17b3a169
mozna by se tez dopom├│c w trawieniu zio┼éami, gorzk─ů herbat─ů, pr├│bowa┼éa┼Ť ┼éadniorek? jeszcze by┼é drobiazg na sali zaraz po porodzie - wyj─Öli mi dziecko z brzucha, dali po┼éo┼╝nej, a ona z zachwytem - jakie ┼Ťliczne w┼éosy! Jesli, kt├│ra┼Ť z was mia┼éa podobny problem to prosz─Ö o opisnie swoich do┼Ťwiadcze┼ä z tym zwi─ůzanych . W┼éa┼Ťciwie sama nie wiem co mnie nasz┼éo... Ja slucham mojego organizmu i siebie. [link widoczny dla zalogowanych]
to chyba tyle, niby nie odkrylam ameryki, ale zawsze cos *┼╝el na naturalnej p┼éytce paznokcia SCOIATTOLO,mal─ůoddalam do przedszkola 2 miesi─ůce temu.szukam pracy,ale nie maj─ůc nikogo z kim mozesz dziecko zostawic nawet na godzinke to ci─Özko.praca part-time trudno znalesc.a na wiecej nie moge bo gdzie mal─ů wsadze?kto z przedszkola odbierze?m─Ö┼╝u┼Ť do 18 w pracy.OJ CIEZKIE TO NASZE ZYCJE,TAK daleko od rodzinki. Siemanko wszystkim; Serdecznie zapraszam, Wizualnie te┼╝ nie wida─ç, ┼╝e urodzi┼é si─Ö z wodog┼éowiem. Dirty Dancing i Dirty Dancing2, to s─ů dwa r├│┼╝ne filmy, nie da si─Ö ich ze sob─ů po┼é─ůczy─ç, ani por├│wna─ç.
Ona jak obetnie mi w┼éosy to i fajnie si─Ö uk┼éadaj─ů i zawsze mnie pytaj─ů kto mnie tak dobrze obci─ů┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ostatnio dretwienia r─ůk.

dobra kapela nie jest zła...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak plywac?
Moja kolezanka ma pokoj w kolorze pomaranczy , sciany, zasłony , zyrandol.
[link widoczny dla zalogowanych]
33.Lamb - Gabriel
[link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem czy to trwa┼ée schudni─Öcie bo cze┼Ť─ç kg wr├│ci napewno, ale schud┼éam 6 kg przez 6 dni, dzisiaj rano wa┼╝y┼éam 62, pierwszego dnia rano- 68. [link widoczny dla zalogowanych] najlepiej drobiowej, do tego 2 pomidory lub duzy ogorek.
moze cos podpowiesz? No i u mnie jest jeszcze set point do pokonania. wlosy musze mys rano bo gdy umyje wieczorem na drugi dzien mam strasznie przychlapniete. siedze w zabie od rana do nocy, ca┼éy czas tylko kary mam dowalane. Normalnie zapomnia┼éam majtek zdj─ů─ç z wra┼╝enia! [link widoczny dla zalogowanych]
(jak wiekszosc ciuchow w house ) okropne Po zalozeniu klamry od juz prawie4 mc-y juz nic sie nie dzieje. Dieta, spalanie, wzmacnianie i dopiero b─Ödzie widoczny efekt. Salon godny polecenia, mi┼éa obs┼éuga i dobre podej┼Ťcie do klienta. [link widoczny dla zalogowanych] cos za duzo sie mnie tutaj porobilo,net dzisiaj mi sie zawiesza sorki;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kogo polecacie do tego typu zabiegu??


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.7dbr.fora.pl Strona G│ˇwna -> Zasady
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin